niedziela, 10 kwietnia 2016

Ósme LBA

Hej, kochani!
Kilka dni temu do kolejnego LBA nominowała mnie Ana Bella z bloga Miłość to magia, więc szybciutko odpowiadam na pytania ;)


1. Jak myślisz, z jaką postacią z ,,Harry'ego Pottera" Twój charakter najbardziej się utożsamia? 

Hmmm, ciężkie pytanie... W sumie nie wydaje mi się, bym do którejkolwiek postaci była więcej niż tylko ,,trochę" podobna. Jednak zawsze wmawiałam sobie, że jestem Hermioną Granger (gdybym jeszcze umiała przestrzegać, tak jak ona, i była taka uczynna i miła...). Jest moją ulubioną postacią i to dlatego zaczęłam czytać o niej ff. 

2. Posiadasz jakieś miłe wspomnienia z czymś, co kochasz? Zdradzisz mi je? 

(Uwaga, zaczynam fangirlować na temat Florence Welch) Kocham moją materiałową opaskę, którą noszę na prawej ręce. Mam ją dokładnie od 12.12.15, czyli od dnia koncertu Florence And The Machine w łódzkiej Atlas Arenie. Od tego czasu zdejmowałam ją tylko trzy razy - na występy taneczne. Ta opaska przypomina mi o niesamowitym zdarzeniu, jakim był koncert FATM, i nie wyobrażam sobie, bym kiedyś miała ściągnąć ją na zawsze. 

3. Posiadasz jakieś ulubione bajki, które były podstawą w Twoim dzieciństwie? 

Jest ich całkiem sporo... Jeżeli chodzi o te do czytania, to głownie ,,Śpiąca Królewna" i ,,Królewna Śnieżka", a z tych do oglądanie, to zdecydowanie ,,Mulan". Do dziś kocham oglądać obie części. Serio. Mulan to życie. 

4. Uważasz się za dobrego człowieka? 

Cóż... Nie uważam się za wzór do naśladowania we wszystkich kategoriach życia, jednak... Nie mam zamiaru niczego w sobie zmieniać. Kocham być sobą i kropka. I nie umiem ocenić, czy jestem dobra, czy nie. To już zostawiam innym. 

5. Pamiętasz (max 3) tytuły książek, które ostatnio przeczytałaś, oprócz lektur szkolnych? 

Oczywiście, że pamiętam! Mam nawet specjalny zeszyt, w którym zapisuję wszystkie książki, które przeczytałam ;) Ostatnie trzy pozycje to cała trylogia ,,Delirium" autorstwa Lauren Oliver (polecam!). 

6. W co wierzysz? (interpretacja dowolna, zaskocz mnie)

Wierzę, że kiedyś będę osobą zorganizowaną, nieroztargnioną, uporządkowaną. Wierzę, że uda mi się zostać lekarzem. Wierzę, że kiedyś stanę pod sceną, w deszczu brokatu.
I wierzę, że moja babcia zrozumie, że nie chcę mieć męża xD 

7. Co jest, jak dotąd, Twoim największym sukcesem?
Napisanie prologu, 40 rozdziałów i epilogu Utraconej Przyjaźni. Jestem z tego naprawdę dumna :) Oprócz tego, moim sukcesem jest zostanie laureatką konkursu przedmiotowego z języka polskiego w 2 klasie gimnazjum. 


8. Jak lubisz spędzać wieczory?

Jeżeli nie jestem na zajęciach z tańca, zawsze leżę w łóżku, czytam książkę, słucham muzyki... i zasypiam po pewnym czasie, ale potem budzę się i znów czytam ;) To najlepszy przepis na wieczór, nie tam jakieś zadania domowe. 

9. Co byś zrobiła, gdyby jutro nie nadeszło? 

Prawdopodobnie wydałabym całe swoje pieniądze, by w ten ostatni dzień życia wyglądać jak bogini i czytać książki, na które nigdy nie było mnie stać. Może zrobiłabym sobie tatuaż. Wdrapałabym się na szczyt drabinek w sali gimnastycznej w mojej szkole i zaśpiewałabym tam kilka piosenek. Pojechałabym do Słubic, by odwiedzić pewna dziewczynę. Powiedziałabym kilku osobom, że bardzo ich nie lubię. 
Po prostu spełniłabym wszystkie swoje marzenia :) 

10. Jesteś typem perfekcjonistki, czy może jednak kusi Cię ciemniejsza strona mocy? 

Myślę, że jestem gdzieś pomiędzy. Wszystko zależy od sytuacji, w której się znajduję. Umiem być niemal wzorem, by nagle złamać kilka zasad, przestać myśleć i działać zbyt impulsywnie. 
Poza tym, mam nieziemski bałagan w pokoju. 

11. Co Cię inspiruje do dalszego pisania? 

Na pewno otaczający mnie ludzie. Czasem wystarczy mi, że usłyszę strzępek rozmowy przypadkowych ludzi i zaciekawi mnie jakiś zdanie. Umiem na jego podstawie wymyślić całe opowiadanie. Inspirują mnie także moje własne doświadczenia. 


Bardzo dziękuję za pytania, a sama nominuję Arcanum Felis z trzech świetnych blogów ;) 


1. Dlaczego lubisz Dramione? Czy są inne paringi, które lubisz równie mocno? 

2. Gdybyś mogła mieć dowolną supermoc, jaką byś wybrała? 
3. Do jakiego kraju najbardziej chciałabyś pojechać? 
4. Gdybyś mogła na jeden dzień stać się dowolną książkową postacią, którą byś wybrała? 
5. Jakimi słowami opisałabyś siebie? 
6. Czy masz swojego idola? 
7. Przez jaką książkę nie umiałaś przebrnąć? 
8. Wolisz tłumaczyć, czy pisać własną twórczość? 
9. Marzysz czasem, by cofnąć się w czasie i naprawić coś w swoim życiu? 
10. Jaką historię ma Twój nick?
(Przepraszam, muszę zadać to pytanie) 
11. Mickiewicz czy Słowacki? 

Jeszcze raz bardzo dziękuję Ana Belli, a Was zapraszam w środę na moją pierwszą miniaturkę ;) 

Johanna Malfoy  


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam na nominację zapraszam do czytania http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award-11.html

      Usuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)