poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Słowo wstępu - ,,Dramione - Utracona przyjaźń''

Hej :) 
,,Dramione - Utracona przyjaźń'' to moje pierwsze fanfiction. Oto kilka wstępnych informacji: 
- fandom: Harry Potter
- non-canon: Hermiona Granger jest uczennicą Slytherinu 
- akcja rozgrywa się współcześnie (tj. 2015/2016 rok)
- 6 pierwszych rozdziałów jest oparte na książkach J. K. Rowling, a w kolejnych ukazane są wakacje po wojnie, rok szkolny, podczas którego uczniowie wracają na siódmy rok do Hogwartu oraz kolejne wakacje
- ilość rozdziałów: 40/40 + prolog + epilog 
- paringi: Draco Malfoy x Hermiona Granger, Harry Potter x Hermiona Granger, Harry Potter x Luna Lovegood, Ginny Weasley x Neville Longbottom, Ron Weasley x Lavender Brown, Blaise Zabini x Pansy Parkinson, OC x OC 
- ostrzeżenia: w niektórych fragmentach pojawiaja się przemoc 
- ograniczenia wiekowe: brak 

Mam nadzieję, że nie zawiedziecie się tym opowiadaniem ;) Zachęcam do czytania! 
Johanna Malfoy

3 komentarze:

  1. No i jestem! Znalazłam chwilkę ;)
    Ja osobiście bardzo lubie Dramione, więc dobrze ucelowałaś XD
    Czekam na prolog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynam czytać, jak już obiecałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ginny i LongBottom.. EW! Hymm... mówisz że Herma jest ślizgonką.. to ciekawe:) Zaineteroswalam się. Idę czytać ;*
    《~♡~》

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)