poniedziałek, 14 września 2015

Drugie LBA

Hej, kochani!
Dostałam nominację od Any2003 z bloga Jelsa+Obóz Herosów? , tak więc odpowiadam na pytania:


1. Jak masz na imię? A jak chciałabyś mieć?

Mam na imię Asia. Podoba mi się (dopóki ktoś używa formy ,,Asia", bo inne zdrobnienia doprowadzają mnie do szału) i chyba nie chciałabym mieć inaczej na imię.


2. Wymień ulubione filmy (co najmniej cztery).

Kocham całą serię filmów o Harry'm Potterze, Igrzyskach Śmierci oraz Niezgodnej. Z pojedynczych filmów - ,,Zostań, jeśli kochasz" (mam nadzieję, że powstanie ekranizacja drugiej części!), ,,Dary Anioła - Miast Kości" (rozpaczam, że nie powstaną kolejne filmy), ,,Zawrót głowy" Alfreda Hitchcocka oraz ,,Poszukiwany, poszukiwana" Stanisława Barei.


3. Opisz swój charakter.

Nie lubię ludzi i się z tym nie kryję. Zazwyczaj jestem niemiła, złośliwa i sarkastyczna. Znajomi twierdzą, że jestem aspołeczna i w sumie się z nimi zgadzam. Częściej wybieram towarzystwo książek lub mojego zeszytu, w którym piszę, zamiast spotkać się z kolegami. Jeżeli kogoś naprawdę lubię, to umiem być serio miła i pomocna, ale niezbyt dużo jest takich ludzi. Mam tylko jedną przyjaciółkę, która jest równie aspołeczna jak ja i garstkę koleżanek, które mnie lubią, a ja lubię je.


4. Co lubisz robić?

Najbardziej lubię czytać, pisać słuchać muzyki i tańczyć.


5. Ulubiony przedmiot szkolny?

Język polski


6. Znasz Bars and Melody? Lubisz ich? Jeśli nie znasz, to posłuchaj TEGO. Podoba Ci się?

Nie znam tego zespołu. Gdy przesłuchałam tego kawałku od razu skojarzył mi się z kolażami GWMHJ, które udostępniła na swoim fanpage'u na facebooku (użyła pierwszych słów tej piosenki). Ogólnie nie było to złe, ale bardziej gustuję w indie.


7. Ulubiony paring (może być kilka)?

Oczywiście najbardziej kocham Dramione <3 Ale poza tym uwielbiam także Hunę, Percabeth, Clace oraz Gideona i Gwendolyn (nie wiem, czy ten paring jakoś się nazywa).


8. Ulubione postacie (może być kilka)?

Z Harry'ego Pottera: Hermiona, Draco, Luna i Severus, a z innych książek Leo Valdez (OH), Johanna Mason (IŚ), Will Herondale (DM), Gideon de Villiers (Trylogia Czasu) i Cath Avery (,,Fangirl").


9. Co? Gdzie? Kiedy? Jak?

Spotkanie z Florence Welch po koncercie w katowickim Spodku, który odbyłby się w dniu moich urodzin. Kilka autografów na plakatach, pamiątkowe zdjęcia, a może nawet jakaś rzecz, która należy do Flo... To jest to, o czym ciągle marzę...


10. Ostatnie pytanie wymyśl sam :)

Więc moje pytanie brzmi: Czy kocham moje czytelniczki?
Oczywiście, że Was kocham :*


Nominuję Wiktorię Jabłońską z bloga Frost&Snow oraz Wrahq z bloga Slughorn . Oto wasze pytania:



1. Ile masz lat?

2. Gdzie chciałabyś najbardziej mieszkać?
3. Gdybyś dostała list z Hogwartu, do jakiego domu chciałabyś należeć?
4. Co chcesz robić w przyszłości?
5. Jaka jest Twoja ulubiona książka/seria książek?
6. Jaki masz styl ubioru?
7. Czy należysz do jakiegoś fandomu?
8. Z jaką znaną osobą chciałabyś najbardziej się spotkać?
9. Harry, Ron, Neville czy Draco?
10. Czytasz mojego bloga? Jeżeli tak, co o nim uważasz?


Rozdział już prawie gotowy, szykujcie się na okolice środy! J. M.

10 komentarzy:

  1. No to jesteśmy (prawie XD) siostrami :*
    Moje ulubione książki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze jest odnaleźć człowieka, który czyta to samo co ty ;) Uwielbiam to uczucie...

      Usuń
  2. Jejciu, jestesmy do siebie zbyt podobne XD ja tez lubie j.polski, niektore z tych ksiazek i filmow, a ponadto, no nie przepadam za ludzmi, nie mam z nimi tematow itp. Mam tylko kilka kolezanek mlodszych o kilka lat, jedna w moim wieku, przyjaciela tez w moim wieku no i... reszta to tak, no teen, trochę, albo znajomi z internetu XD
    Wszyscy mowia mi ze jestem dziwna (albo niesmiala, a to nieprawda). No ale coz... jakos sie zyje xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, nie jesteś dziwna. Nie wszyscy muszą mieć ochotę przebywać z ludźmi. Poza tym internet jest tysiąc lepszy od szarej rzeczywistości, więc dlaczego w nim trochę nie poprzebywać?... Nie rozumiem ludzi, którzy za "swoich ziomków" uważają tych, którzy po kilka godzin siedzą i grają w gry, a za "kogoś dziwnego" człowieka, który dziennie poświęca część swojego czasu, by poczytać dobrego bloga.
      Dobrze słyszeć, że są ludzie podobni do mnie :)

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację :*

    No więc ja do Ciebie podobna nie jestem (a tak w sumie to jestem Twoim przeciwieństwem O.o), ale moja przyjaciółka jest bardzo podobna do Ciebie, a w zasadzie była, bo od kiedy stałyśmy się sobie bliższe zmieniła częściowo światopogląd oczywiście z moją małą pomocą ^^

    No więc czekam niecierpliwie na rozdział! Wiem, że sama lepsza nie jestem, ale mam nadzieję, że niedługo się pojawi i życze Ci duuuużo weny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co :* A rozdział (mam nadzieję) już w czwartek wieczorem ;) Dziękuję i również życzę weny! J. M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuje Cię do LA
    http://shadow-hunterss.blogspot.com/2015/09/pierwszy-raz-nominacja-do-la.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Naprawdę nie wiedziałam, że jest tylu ludzi, którzy lubią i kochają czytać te książki co Ja, oglądać filmy i mieć podobny charakter! Mało ludzi spotyka się na co dzień, którzy są jeszcze aspołeczni. To zaskakujące widzieć tyle komentarzy, należących w właśnie do nich. Osobiście, również posiadam tylko jedną przyjaciółkę podobną do Mnie i charakteru, nawet zauważyłam zależność - taką małą. Aspołeczni ludzie, których spotkałam lub miałam przyjemność poznać świetnie piszą! Uwielbiają język polski i na ogół są bardzo do siebie podobni, ;)
    Życzę weny,
    Pozdrawiam,
    Shadow Follow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błędy, pisanie na telefonie przynosi skutki, :)

      Usuń
    2. Niestety takich ludzi najczęściej spotyka się w blogsferze :( Większość moich znajomych nie rozumie moich pasji oraz aspołeczności, niektórzy chcą mnie nawet "nawracać"... Szkoda mi słów na moich znajomych.
      Niezmiernie cieszę się, że spotkałam kolejną osobę podobną do mnie!
      Pozdrawiam! J. M.

      Usuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)