niedziela, 20 września 2015

Trzecie i czwarte LBA

Hej, kochani! 
W ostatnim czasie dostałam dwie kolejne nominacje do LA. Odpowiadam z lekkim opóźnieniem, ale moją wymówką jest to, że zajmowałam się rozdziałami ;) 

Tak więc jedną nominację otrzymałam od Czarnej_XD z bloga Tajemnica Nocnej Łowczyni , którego oczywiście bardzo wam polecam :) 

1. Dlaczego postanowiłaś pisać opowiadanie? 
Cóż, po prostu pewnego dnia obudziłam się i stwierdziłam, że muszę zacząć pisać, bo miałam zbyt dużo pomysłów w głowie. Poprosiłam mojego ojca, żeby w sklepie kupił mi zeszyt (akurat byliśmy na wakacjach w Czechach i nie miałam moich zeszytów do pisania) i zaraz jak go dostałam zaczęłam pisać pierwsze zdania Utraconej Przyjaźni. Pomysł, by to wszystko opublikować na blogu pojawił się jakieś kilka godzin później - właściwie nie wiem skąd. Może po prostu chciałam podzielić się z kimś moją historią Dramione. 

2. Co kochasz? 
Przede wszystkim kocham czytać, pisać, słuchać muzyki oraz tańczyć. Pierwszą miłością z tych, które wymieniłam był taniec - teraz mija ósmy rok, gdy jestem w zespole tańca współczesnego. Następnie pojawiło się czytanie. Moja mama śmieje się, że kiedyś nie chciałam czytać, a teraz nadrabiam te wszystkie lata. Zdecydowanie najpóźniej przyszła miłość do pisania na poważnie (nie takie moje dziecięce książki tylko normalne opowiadania, wiersze itp.) i słuchania muzyki. Pojawiły się one mniej więcej równocześnie, jakieś cztery lata temu. 
Oprócz tego kocham oczywiście moją rodzinę, przyjaciółkę i książkowych mężów (24!) ;)  

3. Ulubione rzeczy. 
Najbardziej lubię zeszyt, w którym piszę opowiadanie, moje słuchawki oraz trzy regały które stoją w moim pokoju i mieszczą wszystkie moje książki. 

4. Masz jakieś zwierzątko? Jakie i od kiedy je masz?  
Od kiedy pamiętam, w moim domu były rybki akwariowe. Mieliśmy już ich pełno i różne gatunki. Aktualnie w akwarium pływają trzy czarne molinezje. 

5. Ulubiony cytat. 
W sumie nie mam czegoś takiego jak ulubiony cytat. Gdy ludzie myślą o cytatach, mają zazwyczaj na myśli jakieś filozoficzne słowa czy coś. Ja raczej lubię przytaczać historie, które przeczytałam w biografiach moich idoli niż ich cytować. 

6. Ulubiona książka. Możesz napisać kilka. :) 
Zdecydowanie moimi ukochanymi są książki J. K. Rowling o Harry'm Potterze i wszytkie autorstwa Ricka Riordana (PJ, OH, KRK), a poza nimi trylogia ,,Diabelskie Maszyny", ,,Dary Anioła" i Trylogia Czasu. 

7. Jak spędzasz wolny czas? 
Najczęściej nad zadaniami szkolnymi :( Jednak gdy odrobię już wszystkie zazwyczaj piszę, czytam, słucham muzyki, tańczę albo sprzątam. Okazyjnie spotykam się z kimś. 

8. Od kiedy blogujesz? 
Dokładnie od 24 sierpnia tego roku :) 

9. Ulubione blogi. 
Kurczę, jest ich w pytkę... Zacznę od tych, które znałam i uwielbiałam zanim jeszcze zaczęła się moja historia z blogowaniem. Są to: 
Z tych, które poznałam dopiero po rozpoczęciu działalności jako blogerka zdecydowanie moim ulubionym jest Nowa Opowieść Hogwardzka , na którego serdecznie was zapraszam ;) MonaVeerax3 pisze naprawdę świetnie i zasługuje na większe grono fanów. 

10. Kim chciałabyś być? 
Najbardziej chciałabym opublikować kiedyś własną książkę, ale wiem, że to niemożliwe, więc moim realnym marzeniem jest być psychiatrą. 


Okay, teraz pytania, które zadała mi Vanfanell Viceroy  z bloga Porwać dla żartów niebo : 

1. Twoja ulubiona pora roku to... (powiedz dlaczego^^)? 
Zdecydowanie lato, a to z tego banalnego powodu, że nie trzeba chodzić do szkoły. Jest więcej słońca, więcej czasu na czytanie i pisanie, a zdecydowanie mniej kontaktów międzyludzkich. 

2. Wyobraź sobie, że jesteś owocem. Jakiego koloru i smaku sok można z Ciebie wycisnąć? 
Gdybym była owocem, zapewne mój sok byłby szary albo czarny i smakowałby zależnie od tego, kto by go pił. Gdyby był to ktoś, kogo nie lubię, zadbałabym, by był odpowiednio ohydny, a gdyby pił go ktoś, kogo lubię, przybierałby smak ulubionego napoju tej osoby. 

3. Twoja ulubiona praca to... 
Jak pisałam wyżej - pisarz lub psychiatra. 

4. Morza, góry, jeziora - które i gdzie? 
Morze zdecydowanie nasze Bałtyckie. Może nie zawsze jest ciepłe i często jest brzydka pogoda, ale nie wiem, czy chciałabym spędzać wakacje nad innym. 
Góry to zdecydowanie Beskidy na północy Polski. Uwielbiam chodzić po nich i zdobywać punkty GOT-u. 
Nie byłam nad wieloma jeziorami, ale chyba najbardziej podobało mi się na Pojezierzu Łęczyńsko - Włodawskim, które znajduje się na wschodzie Polski. 

5.  Masz jakiś cel, marzenia, do których dążysz?  
Dokończenie pisania tego fanfiction, napisanie kolejnych i sprawienie, by ludzie w końcu zrozumieli, że jestem aspołeczna i wcale tego nie udaję. 

6. A może jakieś hobby? 
Moim hobby jest taniec, pisanie, czytanie i słuchanie muzyki. (Nie wydaje wam się, że te cztery rzeczy już za dużo razy przewinęły się przez ten post?...) 

7. Co z tego chciałabyś zrobić najbardziej: dotknąć chmury i tęczy, przenieść się w świat bajki lub być mitycznym stworzeniem? 
Najbardziej chciałabym dotknąć chmury i tęczy, ale tylko pod warunkiem, ze chmura byłaby z waty cukrowej, a tęcza z galaretki ^^ 

8. Jak wyobrażasz sobie swój pierścionek zaręczynowy?^^ 
Skromny, ze srebra, najlepiej z maleńkim brylantem. Oczywiście, najlepiej, by podarował mi go Draco Malfoy. 

9. Od kiedy piszesz sama z siebie? Co dało temu początek? 
Już gdy byłam mała miałam ciągotki do pisania. Gdy byłam chyba w drugiej klasie podstawówki pisałam kryminał i opowieści o piekle (było ze mnie zryte dziecko ^^). Na jedne z urodzin moja siostra miała dostać książkę o kobiecie, która została otruta na własnym weselu sokiem z trującej rośliny. Potem porzuciłam prozę i zajęłam się wierszami. na początku były infantylne, z wiekiem zaczęłam pisać bardziej dojrzale. W piątej klasie podstawówki zajęłam się tylko wierszami o mojej pewnej znajomej i do dziś nie wie ona, że większość wierszy z mojego zeszytu mówi o niej. Potem próbowałam znów pisać prozę, ale niezbyt mi to wychodziło. Skupiałam się bardziej na scenariuszach filmowych, napisałam jedną sztukę teatralną. Proza wciąż się gdzieś przewijała, ale efekty nigdy nie były zadowalające. Dopiero gdy przyśniło mi się opowiadanie o Dramione wiedziałam, że moja przygoda z epiką może zacząć się na poważnie. 

10. Gdybyś była na bezludnej wyspie co zabrałabyś ze sobą dla zabicia czasu? 
Dobrą książkę i zeszyt. Po powrocie z wyspy zapewne zostalibyście zasypani nowymi rozdziałami XD 

11. Opowiedz kawał, który  będzie wyjątkowo banalny, śmieszny i jednocześnie urzekający swoją prostotą? :D 
Jak Arab załatwia swoje sprawy? Za jednym zamachem. 
Przepraszam, nie przyszło mi nic innego do głowy :P 


Bardzo dziękuje za nominację, a sama nominuję Slytherin Princess z bloga Dramione - Wystarczy chwila, żeby oszaleć z miłości . Oto Twoje pytania: 

1. Dlaczego piszesz akurat o Dramione? 
2. Jakie są Twoje ulubione paringi z HP? 
3. Jaka jesteś z charakteru? 
4. Co natchnęło Cię do pisania bloga? 
5. Jaki jest Twój ulubiony zespół? 
6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? 
7. Gdybyś miała do wyboru ożywić jedną postać z dowolnej książki i sprawić, by mieszkała z Tobą, kto by to był? 
8. Masz jakieś nierealne marzenia, o których i tak cały czas myślisz, mimo że wiesz, że raczej nigdy się nie ziszczą? 
9. Co najbardziej lubisz w swojej szkole? 
10. Jakie są Twoje ulubione blogi? 

Kolejny rozdział pojawi się w okolicy środy-czwartku. Pozdrawiam! Johanna Malfoy ;)     

15 komentarzy:

  1. Wzruszyłam się odpowiedzią na dziewiąte pytanie z pierwszego zbioru...
    Będę Ci wdzięczna do końca życia... w końcu czuję, że pisanie mojego opowiadania ma głębszy sens niż mi się wydaje :*

    Bardzo Ci dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz za nic dziękować ;) Naprawdę kocham Twojego bloga i sądzę, że można porównywać Cię z najlepszymi blogerkami, które znam. Chciałabym, żeby naprawdę jak najwięcej osób poznało Twój magiczny świat Rachel Trust! Gdybym mogła, to oddałabym Ci część moich wyświetleń i komentarzy (które spadły jak grom z jasnego nieba), bo naprawdę na nie zasługujesz :*

      Usuń
    2. Taki jest już ten świat bloggerów ;)
      Życzę Ci dalszych sukcesów :*

      Usuń
  2. Jak fajnie że nie tylko ja mam książkowych mężów.... Jak mam być szczera nigdy ich nie liczyłam i tera to już się nie doliczę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie zawsze piszę o 24 (to Ci zatwierdzeni), ale gdybym głębiej się zastanowiła, zapewne znalazłabym ich jeszcze trochę ;)

      Usuń
  3. Kocham twojego bloga. Hermiona musi być z Draco. Idealnie opisujesz ich uczucia. Pomysł równierz orginalny zwykle jest ta że nagle okazuje się że nasza Miona jest córką śmierciorzerców, a tutaj niespodzianka. Jednak przez to zmienił się równierz Malfoy, szczerze wolę tę jego wersję. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie widzę jak dużo można dowiedzieć się o kimś kto odpowiada na nominacje, :) Jedno pytanie siedzi w Mojej głowie po przeczytaniu wszystkich Twoich odpowiedzi, a mianowicie:
    Ile masz lat?
    Żadne takie pytanie nie padło, a stawałam się co raz bardziej ciekawa czytając Twoje odpowiedzi. Nigdy nie próbowałam pisać scenariusza filmu a ni nigdy nie skończyłam żadnego opowiadania czy książki. Biorąc pod uwagę, że lubię pisać, jeszcze nie poznałam osoby, która więzłaby pisanie na poważnie, a nie hobby. Myślę, że daleko zabrniesz i coś Mi się wydaje, że wydasz własną książkę, czego Ci życzę, a i również z chęcią ją kupię! Poza tym Ja również chciałabym zostać psychiatrą, choć nie wiem czy taka praca będzie oprócz sprawiać mi przyjemność, opłacalna. Zauważyłam, że nie często korzysta się z pomocy psychiatry w Polsce, a jeżeli już to po przejściach bardziej drastycznych, wtedy również nie wszyscy są skłonni z niego skorzystać ze względu na cenę.
    Życzę dużo weny,
    Pozdrawiam,
    Shadow Follow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie, ile mam lat padło w pierwszym LA, które dostałam, ale odpowiem jeszcze raz: mam 14 lat. Wiele osób dziwi się, gdy się tego dowiaduje. Według mnie to nic dziwnego, że pewna aspołeczna czternastolatka pisze fanfiction, no ale opinie są różne...
      Według mnie psychiatra to dobry zawód. Już trenuje na moich znajomych, chodź oni twierdzą, że moje rady nie zawsze są pomocne (hej, to nie moja wina, że odpowiedź ,,zjedz coś, to zawsze pomaga" ich nie zadowala...).
      Również pozdrawiam! J. M.

      Usuń
    2. Mam jesz jedno pytanie. Trochę dziwne, ale skojarzyłaś Mi się z pewną osobą i po prostu nie wytrzymam jeżeli nie zadam go.
      W jakim mieście mieszkasz?

      Usuń
    3. Pewnie Jestem bardziej nie zdrowa umysłowo niż zwykle. Ale ciekawość zżera Mnie od środka. I wiem, że to pierwszy stopień do piekła, ale cóż zrobić - taka ma natura. Mam nadzieję, że odpowiesz, :)

      Usuń
    4. Jasne, że odpowiem, to przecież żadna tajemnica - mieszkam w Zabrzu.

      Usuń
    5. Dzięki. Jednak postradałam zmysły, ;)

      Usuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)