środa, 24 sierpnia 2016

To już rok! (+ akcja charytatywna)

Hej, kochani! 
Jak może niektórzy zorientowali się po tytule, dzisiejsza notka dodana jest z nietypowej dla mnie okazji J Dzisiaj mija dokładnie rok, od kiedy na tym blogu opublikowałam ,,Słowo wstępu” do UP (które od tego czasu zostało zmodyfikowana, ale liczy się data :D). Właśnie rok temu rozpoczęła się moja przygoda z blogsferą, która trwa do dziś i, szczerze mówiąc, na razie nie wyobrażam sobie, by się zakończyła.
Przez ten rok wydarzyło się wiele ważnych dla mnie rzeczy, takich jak ukończenie UP czy zdobycie cudownych czytelników. Dziękuję każdemu, kto przez ten czas wspierał mnie, inspirował, wytykał błędy, a przede wszystkim każdemu, kto wszedł na mojego bloga i skomentował. Bez Was wszystkich nie zaszłabym tak daleko :*
Przy okazji tego postu zamieszczam kilka ogłoszeń dotyczących bloga:
Przed wakacjami napisałam Wam, że pojawią się 3-4 miniaturki. Być może część z Was zastanawiała się, dlaczego dodałam tylko jedną. Już tłumaczę: w wakacje rzeczywiście napisałam 3 miniaturki, jednak 2 z nich będziecie mogli przeczytać nieco później. Wtedy wszystko Wam wyjaśnię ;)
Jestem świadoma, że mogłam spiąć tyłek i napisać coś do wstawienia ,,na teraz”, jednak postanowiłam zrobić sobie trochę wakacji od pisania na non-canon. Osiągnęły one zamierzony skutek, bo zamierzam wrócić do Was wraz z rokiem szkolnym z nowymi pomysłami. Od najbliższego czasu na blogu powinno pojawiać się nowe opowiadanie – ,,Octachel – Wojowniczki” (haha, dopiero teraz widzę, jak bardzo ten tytuł przypomina mi ,,Xenę – Wojowniczą Księżniczkę” ;P) z fandomu Percy’ego Jacksona. Rozdziały przeplatane będą miniaturkami, o ile wystarczy mi na nie czasu. W głowie już szlifuję pomysł na 2 nowe Dramione, także najpewniej po zakończeniu ,,Odysei” (LINK) zabiorę się za kolejne ff na temat Draco i Hermiony.
Także stay tuned, bo w każdej chwili (nawet mi nieznanej) mogę coś dodać :D

A na deserek, dla osób, które dotrwały do tego momentu mojej paplaniny – informacja o akcji charytatywnej.


Pewnie część z Was słyszała o małej Biance, która zbiera pieniądze na leczenie w USA. Wczoraj na stronie Florence And The Machine Fan Club PL pojawiła się informacja o zbiórce datków dla dziewczynki.
(Więcej o chorobie Bianki możecie znaleźć TUTAJ)
Nie jest to jednak zwykła zbiórka. Adminki fan clubu jak zwykle poszły o krok dalej i zorganizowały loterię, w której wygrać można autograf Florence Welch lub Chrisa Haydena i Roba Ackroyda. Nie trzeba przelewać dużej sumy pieniędzy! Pojedynczy los kosztuje jedyne 5 zł, a może on pomóc w leczeniu Bianki. Zachęcam do wsparcia tej akcji – im więcej nas weźmie udział, tym większa szansa na uratowanie dziewczynki.
(Więcej o loterii znajdziecie TUTAJ)

To koniec z mojej strony na dziś. Życzę Wam udanej końcówki wakacji!
J. M. :*


6 komentarzy:

  1. Nie mogę uwierzyć, że to już rok. <3 Chciałabym Ci podziękować za tę wspaniałą historię, którą pozwoliłaś nam podziwiać. Stworzyłaś cudowną opowieść oraz niesamowitych bohaterów. Dzięki tobie cieszyłam się z każdego świetnego rozdziału, następnych przygód. <3 Dziękuję. <3
    Z niecierpliwością czekam na twoje następne opowiadania. ;*
    Pozdrawiam i życzę weny.
    ~Eris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałabym podziękować Ci za te miłe słowa! To dzięki takim osobom, jak Ty, pisanie w ogóle miało dla mnie sens <3
      Mam nadzieję, że nie zawiedziesz się na moim kolejnym ff ;)
      Również pozdrawiam! J. M.

      Usuń
  2. Tylko rok, według mnie to chyba było dłużej, bo przecież tyle się pojawiło - tyle razy śmiałam się, tyle razy płakałam, tyle razy wyczekiwałam na kolejne rozdziały.
    Życzę Tobie kolejnych roczków.
    Buziaki,
    Kinia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje skromne wypociny wzbudzały w Tobie takie emocje ;)
      Mam nadzieję, że będzie więcej takich rocznic! Pozdrawiam :) J. M.

      Usuń
  3. Geatuluję pierwszej rocznicy bloga :* I oby instniał nam jak najdłużej, bo piszesz genialnie <3
    Czekam też na więcej Twoich opowiadań ;)
    A zmieniając temat, zostałaś przeze mnie nominowana xD
    http://avalon-land-of-artist.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-awards.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzi dziękuję za miłe słowa! Ja też mam nadzieję, że jak najdłużej będę prowadzić tego bloga ;)
      Dziękuję za nominację, na pewno odpowiem w najbliższym czasie.
      Pozdrawiam! J. M.

      Usuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)