piątek, 9 września 2016

Dziewiąte LBA

Hej, kochani!


Prezentuję przed Wami moje dziewiąte LBA, które tym razem dostałam od Victorii Scarlet z bloga http://avalon-land-of-artist.blogspot.com/. Bardzo za nie dziękuję i już odpowiadam na pytania ;) 


1.    Pies, czy kot?
To trudne pytanie, ale raczej ostatnio przerzuciłam się na koty.

      2. List, czy mail?
Teoretycznie powinnam napisać, że list, ponieważ w mojej rodzinie wiele osób uważa, że epistolografia powinna być podstawową zdolnością każdego człowieka, jednak w dzisiejszych czasach nie wyobrażam sobie kontaktowania się np. ze stowarzyszeniami potterowskimi poprzez listy xD Także wybieram maile.

      3. Dzień, czy noc?
Dzień. Przyznam się szczerze, że nieco boję się nocy. Noc nadaje się tylko do snu i czytania książek.

      4. Ameryka, czy Anglia?
Anglia! Od zawsze marzyłam, żeby zwiedzić to państwo i mam nadzieję, że za niedługo będę mogła spełnić moje marzenie. W Anglii interesuje mnie przede wszystkim południowe wybrzeże ‒ Kornwalia i Bournemouth (!!!), ale także całe hrabstwo Yorkshire, Plymouth, no i oczywiście Londyn :D

      5. Pesymizm, czy optymizm?
Optymizm. Chcę jak najszczęśliwiej przeżyć całe moje życie i ‒ na razie ‒ mi się to udaje.

      6. Styl staromodny, czy nowoczesny?
Bez wahania staromodny. Mimo że niektóre elementy np. nowoczesnej mody mi pasują, nie umiem pokonać swojej miłości do strojów z lat XX., futer i innych dziwnych rzeczy, które znajduję w vintage shopach ;)

      7. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
Trochę tego było :D Przede wszystkim wizażystką i aktorką, jak zapewne wiele dziewczynek. Przez dość długi czas zastanawiałam się także nad weterynarią oraz stomatologią.

8. Jakim życiowym mottem się kierujesz? 
    Hmm, nie wiem, czy mam jakieś konkretne, życiowe motto… Może po prostu, by dążyć do celu, ale nie po trupach.

      9. Co najlepiej wspominasz z dzieciństwa?
Nie mam konkretnego, jednego wspomnienia. Ogólnie, dobrze i sielsko wspominam chodzenie na plac zabaw i do parku, który był za moim domem.

      10. Jaki gatunek książek czytasz najczęściej?
Obyczajowe, dla młodzieży, fantasy. Od czasu do czasu kryminał bądź literaturę XIX-wieczną.

      11. Co lubisz robić w wolnych czasie, oprócz rzeczy, o których piszesz na blogu?
Przede wszystkim tańczyć, czytać i słuchać muzyki.


A teraz moje pytania, które chciałabym zadać wspaniałej autorce bloga http://kiedyjestesprzymniedramione.blogspot.com/ Ivie Nerdzie ;) :

1.      Jaki jest Twój ulubiony zespół/wokalista?
2.      Czy piszesz coś oprócz fanfiction?
3.      Czy nosisz jakąś biżuterię?
4.      Piszesz piórem czy długopisem?
5.      Zeszyt w kratkę czy w linię?
6.      Przedmiot szkolny, który sprawia Ci największe trudności to?
7.      Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
8.      Lubisz sprzątać?
9.      Co najbardziej satysfakcjonuje Cię w prowadzeniu bloga?
10.  Gdybyś miała wybrać najmniej śmieszny żart, jaki kiedykolwiek słyszałaś, jak brzmiałby? 

To wszystko na dziś z mojej strony. Zachęcam Was do przeczytania nowego postu o moim kolejnym ff (LINK) i do wyrażenia swojej opinii na jego temat.


J. M. xxx 

1 komentarz:

  1. Hejo hejooo :D
    Dziękuję serdecznie za nominację! Odpowiedzi już na moim blogu, w zakładce "nominację"
    http://kiedyjestesprzymniedramione.blogspot.com/p/nominacje.html
    Pozdrawiam, Iva Nerda

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)