poniedziałek, 19 września 2016

10 zdjęć

Hej, kochani!
Dziś odpowiadam na kolejną nominację - tym razem do wyzwania ,,10 zdjęć", którą otrzymałam od Basiabelli z bloga Dramione - Uczucia rodem z cyrku

Zasady: 
1. Napisać to w ciągu dwóch tygodni.
2. Wrzucić 10 zdjęć z telefonu lub komputera. 
3. Wymienić min. 3 ulubionych autorów książek. 
4. Nominować do tego 10 osób. 

No to lecimy! 


1. Któż by się spodziewał? Na pierwszym miejscu Florence Welch i jedno z jej najlepszych zdjęć <3



2. Ten gif robi mi życie *.*




3.Moja kolejna miłość - Alex Turner - w swojej popisowej pozie :D



4. A tu moja najnowsza miłość muzyczna - Aurora. Słucham jej od niecałego tygodnia, a czuję, jakby była częścią mojego życia <3 Polecam wszystkim, którzy lubią mroczne, ale bardziej popowe brzmienia ;) 



5. Nie mogło tu zabraknąć Dramione, które kocham równie mocno, jak moje muzyczne miłości. Tutaj jedno z moich ulubionych tumblrowych zestawień :) 



6. Nie wiem, gdzie to znalazłam i chyba wolę nie pamiętać ;P



7. Cała prawda o moim życiu... 



8. To ja codziennie :D



9. Najśliczniejsze zdjęcie LA *.* 



10. I na sam koniec  gif z kobietą, z którą się identyfikuję ;P




Ulubieni autorzy książek: 
J. K. Rowling, Rick Riordan, Becca Fitzpatrick, Matthew Pearl 

Nominuję: 
(nie dam rady więcej ;_;) 

Bardzo dziękuję za nominację! 

J. M. xx 

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :) niedługo na nią odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, Arcanum, zobaczyłaś, że Cię nominowałam, zanim ja ruszyłam się, żeby Cię o tym powiadomić :D oczywiście, nie ma za co

      Usuń
    2. Odpowiedziałam na nominację :) http://simply-irresistible-dramione.blogspot.com/2016/09/nominacja-10-zdjec-2.html

      Usuń
  2. Dzięki, dzięki! Wypatruj moich fot, niedługo wypełnię powinność i odpowiem na nominację! Serdecznie za nią dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nominacja to i odpowiedź musi być ;3
    Już się za nią zabieram!

    Pozdrawiam gorąco!
    ~ MonaVeerax3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia <3
    Zwłaszcza bardzo mi się spodobał ten obrazek z burgerem (uwierz mi ja tez tak mam ) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo hejooo ;D
    Odpowiedzi na nominację już na moim blogu! Chociaż lepiej powinnam napisać "wreszcie" a nie "już"... W każdym bądź razie zapraszam do odwiedzin ;D
    kiedyjestesprzymniedramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)