czwartek, 27 października 2016

Zawieszenie opowieści

Hej, kochani! 
Dzisiaj post nieco inny od wszystkich... Chciałabym napisać Wam, że z powodów osobistych jestem zmuszona zawiesić pisanie Wojowniczek. Mimo że pomysł na to opowiadanie miałam już dawno i byłam pewna, że pisanie nie będzie dla mnie wyzwaniem, okazało się inaczej. Zbyt dużo czasu poświęcałam, by sklecić choć kilka zdań, które i tak mnie nie satysfakcjonowały, porzucając moje inne pomysły. 
Może kiedyś wrócę jeszcze do tego opowiadania, ale na dzień dzisiejszy nie jestem niczego pewna, dlatego tez wszystkie rozdziały Octachel znikną z bloga w momencie, w którym opublikuję tego posta. Mogę Wam jednak obiecać, że jestem w trakcie pisania pierwszej części krótkiego Dramione i mam nadzieję, że za niedługo je opublikuję :D 

Wasza J. M. xxx

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. :(
    W tym momencie pozdrawiam serdecznie mój zapłon do czegokolwiek, gdyż dzięki niemu nie zdążyłam przeczytać drugiego rozdziału (smutek)
    Jest mi okropnie szkoda, ale szanuję Twoją decyzję i pozostaje mi nadzieja, że kiedyś wrócisz do tego opowiadania. ( Jak wrócisz, to jestem pierwsza w kolejce do czytania.) (ogólny smutek :( )
    Nie pozostało mi nic innego jak pochłonąć Twoje niedawno dodane miniaturki, tak więc nadchodzę !
    Pozdrawiam ;)
    Basiabella

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)