piątek, 28 sierpnia 2015

Pierwsze LBA

Hej kochani :)
Dostałam nominację od Wiktorii Jabłońskiej z bloga Frost&Snow, więc szybciutko odpowiadam na pytania:

1. Ile masz lat?
14

2. Jak wyglądasz?
Mam piwne oczy, które tak do końca nie są piwne, ale zawsze tak mówię, żeby nie komplikować sprawy. Moje włosy są koloru ciemnego blondu, sięgają mi lekko za ramiona. Nie mam grzywki. Znajomi twierdzą, że mam ładną figurę. Lubię mieć pomalowane paznokcie, za to nie lubię makijażu oczu. Nieczęsto noszę biżuterię, za to zawsze na serdecznym palcu prawej ręki mam pierścionek, a na rękach zegarek i fandomowską wstążkę.

3. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
Błękitny, lekko wpadający w szary.

4. Lubisz rysować?
Nie

5. Twój ulubiony kwiat?
To trudne pytanie, bo w zasadzie lubię wszystkie kwiaty, ale jeżeli mam wybierać, to chyba gerbery.

6. Ulubiony przedmiot?
Język polski.

7. Jak masz na imię?
Asia

8. Dobrze się uczysz?
Tak

9. Lubisz sprzątać?
Nie zawsze, ale czasem sprzątanie sprawia mi przyjemność. Zależy, co sprzątam.

10. Jaki masz styl ubioru?
Ostatnio zaczęłam preferować styl boho, a co za tym idzie ubieram wszystko co zwiewne i co po prostu mi się podoba. Uwielbiam kapelusze, luźne koszule i ubrania w orientalne wzory. Próbuję dorównać stylizacjom Florence Welch.

11. Trampki czy obcasy?
Trampki

Nominuję Condawiramurs z bloga Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona, MonaVeerax3 z bloga Całkiem nowa opowieść Hogwardzka oraz Ginny Waters Morgenstern Hawtrone Jackson z bloga Dziewczyna obdarzona Wzrokiem. Oto pytania:

1. Jak masz na imię?
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
3. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
4. Czy jesteś fangirl? (Jeśli tak, do jakiego fandomu należysz?)
5. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
6. Czy masz jakieś zwierzątko?
7. Jesteś jedynaczką czy masz rodzeństwo?
8. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem?
9. Co jest Twoim hobby?
10. Czy wiesz, kim chcesz zostać w przyszłosci?

2 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi ^^
    Masz śliczne imię...
    Weny i pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację. zdziwiło mnie, że mnie nominowałąś, nigdy wcześniej nie widziałam Cię na moim blogu ;) niestety, nie bawię sie w takie rzeczy, ale i tak miło, że pomyślałaś. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)