niedziela, 25 października 2015

Piąte LBA

Hej, kochani! 
Dostałam nominację do LA od cudownej Wiktorii Jabłońskiej z bloga Frost & Snow , więc szybciutko odpowiadam na pytania: 

1. Oglądałaś ,,Obecność"? Jeśli tak, to co o niej sądzisz? 
Niestety, nie oglądałam. Ogólnie, rzadko oglądam jakiekolwiek filmy (chyba, że to HP :P), więc mam spore zaległości.  

2. Często używasz sarkazmu? 
Na sarkazmie opiera się całe moje życie. Używam go zawsze i wszędzie, chyba że naprawdę kogoś lubię - wtedy raczej się powstrzymuję. Lubię jednak zapisywać sobie swoje docinki i wykorzystywać je później w opowiadaniach. 

3. Jaki jest Twój typ osobowości (introwertyk, ekstrawertyk itd. itp.)? 
Właściwie, nigdy się nad tym zastanawiałam. Nie mówię o swoich uczuciach wszystkim, jednak jest garstka osób, z którymi zawsze o nich rozmawiam. Nie wiem więc, kim jestem - chyba kimś pomiędzy introwertykiem a ekstrawertykiem. Do tego jestem do bólu pragmatyczną realistką. 

4. Mieszkasz na wsi czy w mieście? 
Na szczęście w mieście. Nie mam nic do wsi, ale więcej niż miesiąc chyba nie przeżyłabym na niej. 

5. Jakie jest ulubione miejsce w Twojej miejscowości? 
Są dwa - jednym z nich jest filia biblioteki obok mojego domu. Umiem spędzać w niej naprawdę dużo czasu. Drugim jest księgarnia w galerii. Jest w niej świetna ławeczka, na której czasem przesiaduję i czytam książki, gdy nie mam pieniędzy na ich kupno. 

6. Masz takie miejsce, do którego idziesz jak jest Ci źle? Jakie? 
Myślę, że jest to po prostu mój pokój. Jest w nim dużo książek i mój zeszyt do pisania. Rzadko mam jednak humor typu ,,O Boże, jak mi źle" ze względu na moją pragmatyczność. Nie roztrząsam spraw, które mi nie wyszły, tylko żyję dalej. O wiele częściej jestem zła niż nieszczęśliwa. 

7. Masz w szkolę jakąś ,,chłopczycę'? Lubisz ją? 
Typowej chłopczycy jeszcze nigdy nie spotkałam, myślę jednak, że jakąś jej odmianą jest moja siostra. Czy ją lubię? A i owszem. Mimo że często się kłócimy, umiemy razem dojść do konstruktywnych działań, nasze gusta nie są bardzo rozbieżne, a stosunek do większości ludzi podobny. 

8. Jesteś dziewczęca? 
Nie wydaje mi się. Osoba, która bije swoich kolegów, gdy ją zdenerwują, nie lubi czerwonego, różowego ani żadnych pastelowych kolorów (czarny górą!) i znana jest  z afer, podczas których posądza ludzi o naruszanie jej przestrzeni osobistej nie jest raczej postrzegana jako dziewczęca :P 

9. Jakie sceny lubisz pisać (romantyczne, walki itp)? 
Najbardziej lubię pisać sceny, w których jest dużo sarkazmu i złośliwości oraz te, w których wychodzą śmieszne nieporozumienia (tak jak w scenie w łazience, rozdział XIV). 

10. Krótkie czy długie paznokcie? 
Długie. 

11. Ulubiony przedmiot szkolny? 
Język polski. 

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominacje :* 

Sama chciałabym nominować: 
2. Dramione i Rosalinda Narcyza Malfoy 
3. Porwać dla żartów niebo i Vanfanell Viceroy 

Oto pytania dla Was: 
1. Jak masz na imię? 
2. Dlaczego piszesz bloga? 
3. W jakich trzech słowach byś siebie opisała? 
4. Blaise czy Draco? 
5. Jaki jest Twój ulubiony zespół? 
6. Gdybyś mogła przenieść się do świata z dowolnej książki, jaki wybrałabyś?  
7. Masz jakiś przedmiot, który przynosi Ci szczęście? 
8. Co cenisz w ludziach? 
9. Czytałaś ,,Szeptem"? Jeśli tak, co sądzisz o tej serii? 
10. Na ile oceniasz mojego bloga? 

To tyle w temacie LA. Następny rozdział, tak jak obiecywałam, w piąteczek :* J. M. 

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację. Czekam na następny rozdział ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję ^^ Postaram się dodać niedługo. Pozdrawiam i weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominacje !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemoc na kolegach? No to nie jestem jedyna xD Fajne odpowiedzi, sporo się o tobie dowiedziałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemoc na kolegach to świetna sprawa! Popieram wszystkie dziewczyny, które nie boją się uderzyć chłopaka :D

      Usuń
    2. Jest moc *^-^* my dziewczyny musimy trzymać się razem! :D

      Usuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)