wtorek, 3 listopada 2015

Szóste LBA

Hej, kochani!
W ostatnich dniach dostałam kolejną nominację, tym razem od Panny Malfoy z bloga Miłości się nie wybiera , na którego oczywiście gorąco Was zapraszam ;)

1. Jaki przedmiot w szkole lubisz najbardziej?
Język polski

2. Ile blogów czytasz?
Regularnie 18.

3. Co Ci się podoba w moim opowiadaniu?
Przede wszystkim to, że jest o Dramione <3. Ogólnie styl, pomysł... wszystko bardzo mi się podoba ;)

4. Co sądzisz o filmie lub książce ,,Hobbit"?
Filmu nie widziałam, za to książkę czytałam dwa razy. Za pierwszym czytałam tak po prostu, dla siebie, ale za drugim była to już moja lektura. Zraziłam się wtedy do tej książki, bo czytanie po raz kolejny długaśnych opisów Tolkiena nieco mnie nużyło :(

5. Grasz na jakimś instrumencie? Jeżeli tak, na jakim?
Ja sama nie gram, jednak moja siostra gra na fortepianie.

6. Czy jeśli mogłabyś cofnąć czas, zmieniłabyś coś w swoim życiu?
Na pewno wcześniej zaczęłabym czytać Harry'ego Pottera :)

7. Twoje ulubione blogi (linki)
Moje ulubione blogi to wszystkie te, które możecie znaleźć w zakładce ,,Gorąco polecam", czyli:
a) Standardowo wszystkie Venika
b) Cudownej GWMHJ
c) Najlepszej Lilly Mielthown
d) Najlepsze na chandrę od Bartka Reksa
e) Najgenialniejszej MonaVeerax3
f) oraz pierwszy blog, który czytałam, autorstwa kochanej Merr

8. Jak trafiłaś na mojego bloga?
Skomentowałaś jeden z moich rozdziałów i zaprosiłaś mnie do siebie. Wpadłam więc - no i zostałam ;)

9. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Zdecydowanie cała seria o Harrym Potterze.

10. Dlaczego akurat Dramione?
Na jednym z potterowskich fanpage'ów kilka razy spotkałam się z tym paringiem. Pomyślałam, że jest ciekawy, bo według mnie Hermiona i Draco naprawdę do siebie pasują. Potem znalazłam Dwa Światy Venetii i... jakoś tak wyszło, że zakochałam się po uszy <3

Bardzo dziękuję Pannie Malfoy, a sama chciałabym nominować:
1. My Secret Life i Bartek Reks

Oto Wasze pytania:
1. Ile masz lat?
2. Dlaczego zdecydowałaś/eś się pisać bloga?
3. Co jest Twoim największym natchnieniem?
4. Masz jakieś zwierzątko?
5. Jaki jest Twój ulubiony film?
6. Kim chciałbyś/ałabyś być w przyszłości?
7. Cierpisz czasem na brak weny?
8. Jaki jest Twój ulubiony blog?
9. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
10. Lasagne czy bolognese?

A na rozdział zapraszam już jutro o 16:00 :* J. M.

4 komentarze:

  1. Będę czekać! I starać się nie spóźnić !
    Mam taki pomysł na bloga o Dramione... Ale najpierw skończę Welsę i Jelsę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, czytałabym... :* Jak tylko zaczniesz pisać, daj znać! J. M.

      Usuń
  2. Kochana mam pytanie? Jak mogłabym się z tobą skontaktować?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)