czwartek, 10 marca 2016

Akcja ,,Darmowe gadżety szkolne"

Hej, kochani! 
Dziś dosyć nietypowy post. Chciałabym poinformować Was o, według mnie, bardzo fajnej akcji, która polega na rozdawaniu biednym dzieciom ze szkół darmowych gadżetów. Kilka tygodni temu powstała ciekawa inicjatywa społeczna polegająca na rozdawaniu gadżetów. Jej inicjatorem jest Mateusz Pawłowski, uczeń klasy IV Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie. Mateusz Ma 19 lat i jest osobą niewidomą.Zorganizował on już 2 konkursy plastyczne dla dzieci. Jeden w 2015 roku pt. "Pieniądz przyszłości", a drugi w 2014 roku pt. "Kreatywne dziecko". W każdym konkursie wzięło udział ponad 700 osób.
Do oddania są gadżety do szkoły takie jak linijki, zeszyty, plany lekcji, mini notatniki, naklejki oraz zakładki do książek. Możliwa jest wysyłka. 
Zainteresowanych zapraszam na stronę akcji na Facebooku:
lub do skontaktowania się z Mateuszem przez maila (info@pawyin.pl) albo telefonicznie (505904182).
Liczba gadżetów jest ograniczona!





Bardzo zachęcam do wsparcia tej akcji ;) 
A na rozdział zapraszam, tak ja zapowiadałam, w niedzielę :* Johanna Malfoy

2 komentarze:

  1. Witaj,
    Przeczytałam Twoje rozdziały od początku i chciałabym Cię pochwalić za duże pozytywne emocje, jakie u mnie wywołałaś. Mimo że nie przepadam za Dramione - bardzo mi się podobała Twoje opowiadanie. Akcja jest świetnie zbudowana, a dialogi dobrze opisane. Czytając jednym tchem, oderwałam się od rzeczywistości. Dzięki tobie przeniosłam się do innego świata. Dziękuję! Cieszę się, że tutaj trafiłam. Czekam na kolejny rozdział.
    Życzę dużo weny i zapraszam do mnie. Pojawiło się nowe opowiadanie o tematyce wojennej.
    www.opowiesci-sovbedlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      To ja cieszę się, że podoba Ci się to ff. Naprawdę, bardzo dziękuję za tak miłe słowa ;)
      Postaram się do Ciebie zajrzeć.
      Pozdrawiam! J. M.

      Usuń

Każdy komentarz = +10 do motywacji ;)